4 Οκτ 2007

ΦΕΥΓΩ...... για να επιστρέψω με νέα και αντυπώσεις!

Το "Φευγω και αφήνω πίσω μου συντρίμμια" ποτέ δε με εξέφραζε ιδιαιτέρως ως άσμα αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση θα το τραγουδούσα , αφού γνωρίζω ότι αυτή η φυγή μου προκάλεσε ήδη και θα προκαλέσει και στη συνέχεια καλοπροαίρετη ζήλια αλλά και κακόβουλα σχόλια του τύπου "α, την κ...όφαρδη, ωραίο ταξίδι θα κάνει!" κτλ., χωρίς ίσως (;) πρόθεση γκαντεμιάσματος αλλά.... Αλλά το ξεκαθαρίζω, άμα τυχόν μου το γκαντεμιάσει κανείς, μαύρο φίδι που τον έφαγε! Ναι, θα πάω ένα τετραήμερο στο Βερολίνο, και;;;; Για σας παρακαλώ, είπα εγώ σε κανένανε να μην πάει κάπου ή είπα "α, τον κ...όφαρδο, κοίτα πού θα πάει πάλι;" Πάντως τα πρώτα γκαντεμοσχόλια κάνανε ήδη την εμφάνισή τους, ελπίζω απλά να μην "πιάσουν"!!!! Το δικαιούμαι νομίζω, και εγώ και η Λουίζα μου (μαζί της θα πάω, mommy dearest!), να περάσουμε ένα γεμάτο ωραίες αναμνήσεις και στιγμές τετραήμερο! Και να γυρίσουμε να μεταφέρουμε εντυπώσεις για όσους έχουν σκοπό μελλοντικά να κάνουν κάτι αντίστοιχο ή απλά θέλουν να πάρουν μία ιδέα! Πετάω σε 4,5 ώρες, οπότε... Καλό μας ταξίδι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου