19 Φεβ 2007

PARTY 1055


Καρνάβαλοι όλου του κόσμου ενωθείτε! Δεν ειπώθηκε αλλά σιωπηρά φαίνεται να ήχησε το σύνθημα και την Παρασκευή που πέρασε, στην Υδρόγειο, μαζεύτηκε πλήθος μασκαράδων, οι πλείστοι εκ των οποίων είχαν το απαραίτητο κέφι και τη διάθεση για πάρτυ.... Τώρα, το αν το αποτέλεσμα τελικά ικανοποίησε άπαντες ή όχι δε μπορώ να το γνωρίζω, εγώ πάντως διέκρινα αρκετές καλές στιγμές κεφιού και χαράς στην όλη βραδιά, που για μένα τουλάχιστον τερματίστηκε με ένα χαμόγελο ικανοποίησης. Θα ήμουν ευτυχής βέβαια αν συμφωνούσατε, αλλά και αν όχι δεν πειράζει, πάλι φίλοι θα είμαστε! Και όσοι όμως δε μπόρεσαν να παραβρεθούν, για πολύ σοβαρούς λόγους -είμαι βέβαιη!-, θα πρέπει να πάρουν μια ιδέα για ορισμένες φάσεις τουλάχιστον. Παρακαλώ, να είστε επιεικείς στα σχόλια για τις μεταμφιέσεις εμού και των συναδέλφων μου (κ. Βλάχο, είσαστε χάρμα οφθαλμών! -και μην ακούσω κανένα σχόλιο για το πράσινο φουστανάκι μου που με έκανε να δείχνω σαν μπάλα, θα δαγκώσω! γγγγγγγγρρρρρ!). Στην επόμενη χοροεσπερίδα του 1055 -αν και όποτε τέλος πάντων συμβεί- θα παρακαλούσα να είσαστε ολίγον τι πιο εκδηλωτικοί, δε θα βλάψει κανέναν, σας διαβεβαιώ! Υγιαίνετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου