19 Σεπ 2008

I'm goin' through changeeeeeesss.... (geia sou Ozzy!)

Αλλαγή ωραρίων, συνηθειών και τρόπου ζωής σηματοδότησαν την έναρξη αυτού του Σεπτέμβρη... ένα μπέρδεμα το έχει πάθει το βιολογικό μου ρολόι, μια ζωή με τα κοκόρια να ξυπνάς και ξάφνου να κάνεις τη νύχτα μέρα είναι κάπως, όπως και να το δεις... Και φυσικά αναφέρομαι στη νέα νυχτερινή ζώνη που μου ανατέθηκε στον 1055ΡΟΚ και η οποία με χαροποίησε ιδιαίτερα, αφού σήμανε την επάνοδο μετά από 5 μήνες απουσίας, αλλά και με προβλημάτισε λιγάκι, λόγω συνηθειών.... Βέβαια η νύχτα έχει τη μαγεία της... άλλη χάρη... ταξιδεύεις.... όσο μακριά θέλεις, με συντροφιά την γαλήνη της νύχτας και μια ταξιδιάρικη μελωδία... κάνεις τις αποσκευές σου ελαφριές, παίρνεις μόνο τα απαραίτητα: λίγο κρασί, καπνό, λίγη διάθεση ονείρου, ένα πρόσωπο χαραγμένο στο μυαλό σου, μερικές εικόνες και αναμνήσεις και αρκετές αγαπημένες νότες... και ξεκινάς. Το πόσο θα κρατήσει η διαδρομή και πού θα σε βγάλει, εσύ το επιλέγεις... τί υπέροχη δυνατότητα....
Όμως καμμιά φορά, γίνονται απρόσμενα οι αλλαγές, πάλι σε βγάζουν έξω από τα "νερά" σου (μιλάει το ψάρι μέσα μου!) για λίγο και... τις καλοδέχεσαι, γιατί μπορεί να είναι τελικά ένα ταξίδι με πιο μεγάλη διάρκεια, με περισσότερες εναλλαγές και συγκινήσεις ποικίλες... Έτσι κι εγώ καλοδέχτηκα την νέα αλλαγή των ωρών κατά τις οποίες θα είμαι στον "αέρα" της πόλης (και όχι μόνο αυτής της πόλης ευτυχώς, ευλογημένο διαδίκτυο!!!) και από τη βδομάδα που ξεκινά στις 22 του Σεπτέμβρη θα μεταβώ στις 4-7 το απόγευμα.... στη θέση του αγαπητού μου συναδέλφου και χρόνια φίλου (από εποχή Ακρόπολις.... αχ μια νοσταλγία!) του Κώστα Ταλέα... Εκείνος θα αλλάξει τη ζωή του όλη, για καλό βέβαια, και αναγκαστικά θα βρεθεί μακριά... κι εγώ θα προσπαθώ στην αρχή να γεμίσω ένα μεγάλο κενό, στη συνέχεια όμως ελπίζω να κριθώ άξια αντικαταστάτρια... καλή μας αρχή και πάλι λοιπόν!

4 σχόλια:

  1. Δέν πειράζει Ελένη, θα συνηθήσεις (και πάλι!)

    Εμείς εδώ μαζί σου, ότι ώρα και να είσαι θα σε ακούμε (σε λογικά πλαίσια όμως, αν σε βάλουν 5 το πρωί, θα είναι λίγο δύσκολο :P )

    Καλή αρχή απο εβδομάδα, πιστευω θα είσαι κάτι παραπάνω αντάξια απο τον Αγ. Κωνσταντίνο.

    Δημήτρης Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα ήμουν ανοιχτή στις αλλαγές και ευπροσάρμοστη! Ένα μικρό jet-lag βέβαια το έπαθα, μέσα σε 3 βδομάδες αλλαγή στην αλλαγή, αλλά ξέρω ότι με τη συμπαράστασή σας θα πάνε όλα περίφημα!...και ο (Αγ.) Κωνσταντίνος Ταλέας θα αποκατασταθεί επιτέλους, στο αντικείμενο των σπουδών του, μετά από χρόνια προσπάθειας... άρα, όλα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή νέα αρχή (και πάλι) Ελένη ! Η νύχτα έχει τη μαγεία της είναι αλήθεια, αλλά όπως και να'χει, η elenitsa μας είναι η elenitsa μας, η ώρα έχει μικρή σημασία !

    welcome back :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δλδ τωρα θα σε ακουω την ωρα που γυριζω σπιτι κι οχι την ωρα που γυριζω πλευρο;ΟΥΑΟΥ!ΦΟ-ΒΕ-ΡΟ!Αν και σου πηγαινε η νυχτα...εγω παντως,ξερεις...στις επαλξεις,χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή