26 Απρ 2007

Backkkkk!!!!!!!!!!!


Χαίρετε χαίρετε! Και πάλι εδώ, μετά από μακρά απουσία, λόγω ιδιαίτερου φόρτου εργασίας και ανειλημμένων υποχρεώσεων μπλα μπλα μπλααα.... Οι λίγες μέρες των πασχαλινών διακοπών ήταν πολύ καλές αλλά πολύ λίγες για να προφτάσει κανείς να κάνει όσα δεν είχε το χρόνο πριν (και μετά) να κάνει, γιαυτό και η υπογράφουσα έλαμψε δια της απουσίας της από τη διαδικτυακή της ενασχόληση. Επανήλθα όμως δριμύτερη και εφόσον ο τόπος αυτός ασχολείται -υποτίθεται (χιχιχ!)- και με τέχνη, έχω να μοιραστώ μαζί σας μερικές "καλλιτεχνικές" φωτογραφίες, που αξίζουν την προσοχή σας, αν μη τι άλλο. Βεβαίως θα ήθελα πολύ να τις έχω τραβήξει η ίδια αλλά δεν κρύβομαι εγώ πίσω από το φακό. Ο φωτογράφος είναι ο Καριοφύλλης, μαθητής μου από το ιδιωτικό ΙΕΚ φωτογραφίας όπου διδάσκω Ιστορία της Τέχνης (όπως έχει κάπου ήδη προαναφερθεί, σιγά να μη θυμάμαι ακριβώς πού!!!). Προς τέρψιν οφθαλμών λοιπόν και για να δείτε τί "παιδιά -θαύματα" έχω για μαθητές (παιδιά με την πολύ ευρεία έννοια του όρου, όχι ηλικιακά!). Enjoy!!!

2 σχόλια:

  1. να τα χαιρεσαι τα παιδια σου Ελενιτσα μου.Ετσι τα χαιρομαι κι εγω και μιλαω φυσικα για τους μαθητες μου.
    Το γιαουρτλου ειναι στα υποψην,lo prometido es deuda που λενε και στην Ισπανια,χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά το blog σου μάρεσε τόσο όσο και η εκπομπή σου:)
    [πολύ!]

    Πάντα ήθελα να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο
    μπορεί να μην έχω σκαρφαλώσει στο βουνό αυτό μα μέρα με την μέρα το χαζεύω καθώς στη θέα του ομορφαίνει η μέρα μου..
    'Ετσι θέλησα απλά να εκφράσω κάποια καλά λόγια για αυτό που κάνεις
    ΝΑ'σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή